Správa HW
Zajišťujeme provádění vzdáleného dohledu na servery objednatele a na jeho počítačové sestavy, podle technologického předpisu, příslušných technických a bezpečnostních norem a dle praktických zkušeností. Vzdálený dohled obsahuje sledování a zajišťování technického provozu včetně prověření operačního systému, standardních produktů Microsoft, kontrolu síťového spojení a provádění zásahů potřebných pro nápravu provozních problémů. Dále zahrnuje aktualizace OS a AV SW serveru včetně vzdálené správy.
Při evidentní závadě v rámci servisní podpory, která vyžaduje přítomnost pracovníků na místě, je po předchozí dohodě zajištěn servisní výjezd.
Zajišťujeme provádění pravidelné preventivní péče o počítačové sestavy objednatele podle technologického předpisu, příslušných technických a bezpečnostních norem, dle praktických zkušeností a dohodnutého časového rozvrhu. Pravidelná preventivní péče obsahuje pravidelné sledování a zajišťování technického provozu. Jedná se o kompletní zajišťování veškerých oprav, přeinstalací operačních systémů a kancelářských balíků, výměn tonerů a drobných servisních zásahů. Dále pak aktualizace antivirové databáze 1x měsíčně, defragmentaci všech počítačových sestav ( pokud možno mimo pracovní dobu) 1x za dva měsíce a 1x ročně provedení pasportizace výpočetní techniky a sítě.